Regulamin korzystania z usług z usług dostępnych w Art Concept Medi PMU Paula Osińska
§1.
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Art Concept Medycyna Estetyczna Paula Osińska z siedzibą ul. Długie Ogrody 18/LU07 Gdańsk
2. Korzystanie z usług oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
3. Usługi świadczone są zgodnie z obowiązującymi standardami oraz w oparciu o aktualną wiedzę z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.
§2.
Rezerwacja wizyt
1. Rezerwacji terminu można dokonać:
a) telefonicznie,
b) za pośrednictwem wiadomości e-mail,
c) poprzez system rezerwacji online Booksy.
2. Nowi klienci zobowiązani są do wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. Brak wpłaty zaliczki w terminie skutkuje anulowaniem wizyty.
3. Szczegóły dotyczące płatności zostaną przesłane klientowi po dokonaniu rezerwacji.
4. Zaliczka zostaje odliczona od końcowej ceny zabiegu.
§3.
Zasady odwoływania i zmiany terminu wizyty
1. Klient ma prawo odwołać lub zmienić termin wizyty najpóźniej na 48 godzin przed jej rozpoczęciem.
2. W przypadku odwołania wizyty w późniejszym terminie lub niepojawienia się na wizycie, zaliczka przepada na rzecz salonu jako rekompensata za zarezerwowany czas.
3. Zmiana terminu wizyty w odpowiednim terminie nie wiąże się z utratą zaliczki.
§4.
Płatności
1. Opłata za zabiegi dokonywana jest w całości w dniu wizyty, z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej zaliczki.
2. Akceptujemy następujące formy płatności: gotówka, blik, przelew.
3. Wszystkie ceny podane w cenniku zawierają podatek VAT .
Przebieg zabiegów
1. Przed wykonaniem zabiegu klient zobowiązany jest wypełnić formularz zgody oraz poinformować o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych.
2. Klient zobowiązany jest przestrzegać zaleceń dotyczących przygotowania do zabiegu oraz wskazówek pozabiegowych przekazanych przez specjalistę.
3. Salon nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegu wynikające z zatajenia przez klienta istotnych informacji zdrowotnych.
§6.
Reklamacje
1. Wszelkie uwagi lub zastrzeżenia dotyczące wykonanej usługi należy zgłaszać w terminie do [np. 7 dni] od daty wizyty.
2. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w terminie do [np. 14 dni] od zgłoszenia.
3. Salon zastrzega sobie prawo do zaproponowania poprawki lub rekompensaty, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.
§7.
Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych
1. Salon przestrzega zasad ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (RODO).
2. Dane osobowe klientów wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji usług oraz komunikacji z klientem.
§8.
Postanowienia końcowe
1. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025.