Regulamin Gabinetu

Regulamin korzystania z usług z usług dostępnych w Art Concept Medi PMU Paula Osińska 

§1. 

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Art Concept Medycyna Estetyczna Paula Osińska z siedzibą ul. Długie Ogrody 18/LU07 Gdańsk  

2. Korzystanie z usług oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

3. Usługi świadczone są zgodnie z obowiązującymi standardami oraz w oparciu o aktualną wiedzę z zakresu medycyny estetycznej i kosmetologii.

§2.

 

Rezerwacja wizyt

1. Rezerwacji terminu można dokonać:

a) telefonicznie,

b) za pośrednictwem wiadomości e-mail,

c) poprzez system rezerwacji online Booksy.

2. Nowi klienci zobowiązani są do wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł  w ciągu 48 godzin od dokonania rezerwacji. Brak wpłaty zaliczki w terminie skutkuje anulowaniem wizyty.

3. Szczegóły dotyczące płatności zostaną przesłane klientowi po dokonaniu rezerwacji.

4. Zaliczka zostaje odliczona od końcowej ceny zabiegu.

§3.

 

Zasady odwoływania i zmiany terminu wizyty

1. Klient ma prawo odwołać lub zmienić termin wizyty najpóźniej na 48 godzin przed jej rozpoczęciem.

2. W przypadku odwołania wizyty w późniejszym terminie lub niepojawienia się na wizycie, zaliczka przepada na rzecz salonu jako rekompensata za zarezerwowany czas.

3. Zmiana terminu wizyty w odpowiednim terminie nie wiąże się z utratą zaliczki.

§4.

 

Płatności

1. Opłata za zabiegi dokonywana jest w całości w dniu wizyty, z uwzględnieniem wcześniej wpłaconej zaliczki.

2. Akceptujemy następujące formy płatności: gotówka, blik, przelew.

3. Wszystkie ceny podane w cenniku zawierają podatek VAT .

Przebieg zabiegów

1. Przed wykonaniem zabiegu klient zobowiązany jest wypełnić formularz zgody oraz poinformować o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych.

2. Klient zobowiązany jest przestrzegać zaleceń dotyczących przygotowania do zabiegu oraz wskazówek pozabiegowych przekazanych przez specjalistę.

3. Salon nie ponosi odpowiedzialności za skutki zabiegu wynikające z zatajenia przez klienta istotnych informacji zdrowotnych.

§6.

 

Reklamacje

1. Wszelkie uwagi lub zastrzeżenia dotyczące wykonanej usługi należy zgłaszać w terminie do [np. 7 dni] od daty wizyty.

2. Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie w terminie do [np. 14 dni] od zgłoszenia.

3. Salon zastrzega sobie prawo do zaproponowania poprawki lub rekompensaty, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.

§7.

 

 Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych

1. Salon przestrzega zasad ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (RODO).

2. Dane osobowe klientów wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji usług oraz komunikacji z klientem.

§8.

 

Postanowienia końcowe

1. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2025.